view sexy images at influenza!

Cerita Lucah 

Kumpulan Cerita Lucah Terbaik 

Kisah Seks Melayu


PINJAM DUIT

Tijah adalah seorang surirumah sepenuh masa. Berusia 40an, ibu lima anak itu masih bergetah orangnya. Suaminya, Mail adalah seorang nelayan sahaja. Sebagai seorang nelayan pendapatannya tidak tetap. Bila cuaca elok dapatlah dia turun ke laut. Bila musim tengkujuh, Mail tak dapat pergi ke laut.

Walaupun Mail seorang nelayan, sebagai ahli parti, beliau mempunyai ramai kawan politik yang terdiri daripada ahli perniagaan.Mail adalah seorang yang peramah. Jadi sering dia bawa kawan-kawan politiknya ke rumah.

Oleh itu Tijah sudah kenal kawan-kawan politik suaminya yang terdiri daripada ahli perniagaan yang berjaya. Kawan Mail pernah mengajak Mail memohon lesen PKK kelas F dahulu tetapi Mail yang bersekolah menengah sahaja tidak minat jadi kontraktor. Dia lebih rela menjadi nelayan mewarisi pekerjaan aruah ayahnya.

Kadangkala bila cuaca kurang elok, Mail terpaksa meminjam duit daripada kawan-kawannya demi menyara kelima-lima anaknya yang masih bersekolah.

Walaupun Mail seorang nelayan, beliau mampu membeli sebuah kereta kancil yang mana ansuran bulanannya sekitar rm350 sebulan. Bila Mail ke laut, maka Tijah yang ada lesen memandu menggunakan kereta itu ke pasar untuk membeli lauk-pauk.

Pada suatu hari Tijah terserempak dengan Razak,kawan suaminya seorang kontraktor yang berjaya. Berumur 50an tetapi Razak tidak nampak tua kerana maklum sahajalah orang banyak duit.

"Nak ke mana Tijah," tegur Razak.
"Nak pergi beli lauk," jawab Tijah.
"Mana Mail?" soal Razak.
"Mail pagi tadi turun ke laut. Petang ini baliklah," jawab Tijah.Razak mengikut Tijah ke dalam pasar. Semua lauk pauk yang dibeli Tijah dibayarnya.

"Buat susah Encik Razak aja," kata Tijah.
"Bukannya banyak. Sekali sekala," kata Razak yang turut membeli lauk pauk.
"Kalau ada apa-apa hubungi saya," kata Razak sambil memberi kad bisnes kepada Tijah.

Tijah biasanya dua hari sekali ke pasar. Setiap kali ke pasar dia terserempak dengan Razak. Kadangkala Razak ditemani isterinya. Tetapi yang lebih banyak Razak lebih suka pergi ke pasar sendirian kerana sebelum beli lauk biasanya dia suka lepak dengan orang politik di stesen teksi sebelah pasar di pekan itu.

Minggu berikutnya Razak terserempak dengan Tijah lagi di parking kereta.
"Cantik baju Tijah hari ini," tegur Razak.
"Tak adalah Encik Razak. Baju murah aja," kata Tijah.
"Baju tak perlu mahal. Yang penting ia sesuai dipakai oleh orangnya,"kata Razak lagi.
"Hahaha,"tertawa Tijah bila dipuji oleh Razak. 
"Kalau kulit hitam pakai baju merah memang tak sesuai tapi kulit Tijah yang cerah ini memang ngam dengan warna merah,"kata Razak.
"Tak adalah Encik Razak," kata Tijah merendah diri.

Mereka beredar dari situ. Razak ada hal sekejap di stesen teksi manakala Tijah terus ke pasar. Selesai membeli barang dapur, Tijah dapati Razak berada dalam kereta Perdananya yang parking sebelah kancil Tijah.

"Masuklah kejap dalam kereta saya," pelawa Razak sambil membuka cermin tepi kirinya.
Tijah tanpa membuang masa masuk ke dalam Perdana Razak. Keretanya yang bercermin gelap menyebabkan orang tidak nampak Razak dan Tijah berada dalam kereta itu.
"Kalau ada apa-apa masalah kewangan beritahulah saya mungkin saya boleh tolong. Saya kesian juga kepada Mail," kata Razak.

"Saya memang ada masalah tetapi seganlah nak beritahu kepada Encik Razak,"kata Tijah.
"Jangan panggil saya Encik Razak. Panggil saya abang Jak aja," kata Razak.
"Masalah apa? Mungkin saya dapat bantu Tijah,"kata Razak.
"Minggu depan rantai saya nak lelap di pajak gadai. Saya tengah pening nak cari duit untuk tebus rantai itu," kata Tijah.
"Saya nak pinjam duit dengan abang Jak boleh tak?" tanya Tijah. 
"Banyak mana yang Tijah perlukan?" tanya Razak.
"RM2,000,"kata Tijah.

"Saya boleh tolong beri RM2,000 tetapi faham-faham sahajalah Tijah, takkan saya nak beri RM2,000 secara percuma. Saya tak nak pinjamkan duit itu kepada Tijah pasal ramai dah saya beri pinjam kepada kawan-kawan tapi mereka tak bayar. Jadi saya mahu beri percuma sahaja,"kata Razak.
"Maksud abang Jak?" soal Tijah.

"Takkan Tijah tak faham. Dah lama saya terliur lihat tubuh Tijah masa saya pergi rumah Tijah. Kalau saya dapat nikmati tubuh Tijah saya akan beri percuma RM2,000 kepada Tijah,"kata Razak terus-terang.

"Abang Jak gila ke? Saya kan bini orang?" marah Tijah.
"Tijah fikir habis-habis. Esok Tijah call saya. Saya sedia menolong Tijah any time," kata Razak. Tijah pun keluar dari Perdana Razak dalam keadaan marah.
Malam itu Tijah berbincang dengan suaminya. Mail kata dia tiada duiot sebanyak itu. Tijah tidak cerita kepada suaminya tawaran yang diberikan oleh kawan suaminya itu.
Esoknya Tijah tidak pergi ke pasar. Sudah tentu Razak mencarinya di parking kereta pasar tersebut. Tijah terus call Razak.

"Assalamualaikum abang Jak. Abang Jak ada di mana. Tijah ni," kata Tijah.
"Mualaikumusalam. Saya ada di stesen teksi. Saya intai juga kereta Tijah tak nampak pula hari ini," ujar Abang Jak.
"Saya terima tawaran abang Jak tetapi saya mahu abang Jak jangan cerita kepada sesiapapun kerana ini melibatkan maruah saya," kata Tijah.
"Bila Tijah nak duit itu?" tanya Razak.
"Kalau boleh hari ini," kata Tijah.
"Kalau begitu Tijah datang ke parking kereta pasar. Tijah naik kereta saya kita pergi ke bank."kata Razak.

Setengah jam kemudian Tijah parking kancilnya di kawasan parking pasar. Dia terus masuk ke dalam kereta Razak. Razak singgah di sebuah bank tempatan untuk mengeluarkan wang sebanyak RM2,000 dari ATM bank tersebut.

Dari bank itu mereka pergi ke Cherating menyewa sebuah chalet.Oleh kerana hari sudah tengahari mereka makan terlebih dahulu. Selepas itu Tijah mandi. Begitu juga Razak turut mandi kerana mereka tak mahu main dalam suasana badan berpeluh.

Tijah berkemban dengan tuala sahaja selepas keluar dari bilik air. Sementara menunggu Razak mandi, Tijah menonton tv dalam chalet itu. 15 minit kemudian Razak keluar dari bilik air sambil tersenyum melihat Tijah berkemban.

Razak terus mencium bibir Tijah. Tijah membalas ciuman Razak. Lama bibir mereka bertaut. Razak tak sabar-sabar mahu menikmati tubuh Tijah yang sudah lama diidamkannya.Setiap kali berkunjung ke rumah Mail, paling geram dia melihat punggung Tijah yang besar.

Oleh kerana Razak terlalu gopoh cepat sangat Razak terpancut air maninya. Tijah kecewa kerana dia belum mencapai orgasme. Dia tak kesah dia tak orgasme. Yang penting dia sudah dapat RM2,000.
Sejak hari itu setiap kali Tijah ada masalah kewangan, dia mengadu kepada abang Jak. Abang Jak banyak kali dapat menikmati tubuh bini kawannya itu. Abang Jak seolah-olah sudah menjadi suami keduanya. Tijah akhirnya puas dengan balunan abang Jak yang kali ini lebih berhati-hati dan tidak gopoh seperti pertemuan pertama dahulu.

Dia bukan sahaja puas dengan abang Jak malah dapat duit pula. Hajatnya nak pinjam duit tetapi dia bukan sahaja dapat duit secara percuma malah dapat batang abang Jak yang panjang pula.

Back to posts
Comments:
[2014-11-20] hamdi:

Awek2 yg nak rasa konek leh la whatsapp & call 0172972563.

[2014-10-14] aiman :

mai sy bntu nor alya ni no sy 0174752733

[2014-07-05] nazz:

Add my wechat id bafuak37

[2014-02-22] fon sex ada sapa ke?:

Sangap

[2014-02-19] Aini:

Hai salam berkenalan

[2014-02-09] jejaka m3:

Hai awek sabah jom bknln 0128019189

[2014-01-30] Pemuda_Perak:

Hye alya alyana..awk dok prak area mne??sye p0k prak gk...add sye at fb Mohammad Zamree Ude..leh knl2...sye snggap gk nie..

[2014-01-17] Nor Alya Alyana:

sempoi: sy x da fon . awk add la sy kt fb

[2013-12-27] ninie:

prmpuan xda maruah btul la tijah nie sggp curang n sggp jual bdn demi wang.. siall!

[2013-12-17] Sempoi:

Alya bagi lah no. phone awak . .

[2013-12-03] Nor Alya Alyana:

Hye . sy Nor Alya Alyana . umur 16 thn . tggl d prax . stail dara ye . sy tringin nk rsa btang . sy pnah minx at bf sy . tp dy xnk sbb dy nk msa kwin . pnah sy goda dy ngn mcm2 cra spya dy ghairah . tp smua gagal . spa dapat bantu sy . n spa y nk bkenalan add la di fb sy Nur Alya Alyana n fb email sy nuralyaalyana97@gmail.com .

[2013-10-09] paichow:

Story best gak,teruskanberkarya


Post a comment




Cerita Lucah Melayu

sex ghairah puki awek mak cik cikgu kongkek konek sedapnya tetek besar dewasa panas buritku mengoncang cipap amoi cerita lucah melayu