watch sexy videos at nza-vids!

Cerita Lucah 

Kumpulan Cerita Lucah Terbaik 

Kisah Seks Melayu


PANTAT FARRA DAN IDA

my name is zainal. saya masih ingat ketika saya berumur 15 tahun, ketika itu saya baru pulang dari sekolah.dalam perjalanan pulang saya melihat seorang gadis sedang mengelamun di tepi tasik. saya menegurnya untuk berbual.

fara juga selalu memakai baju yang agak ketat sehingga dapat melihat kedua-dua gunung yang diidamkan oleh pelajar-pelajar dan rakanku sendiri.

semenjak hari pertama saya melihatnya, saya sering bertemu dengannye. kami juga hampi 2 bulan bercinta. kadangkala saya mengajaknya datang kerumah saya. pada mulanya dia menolak kerana takut berdua-duaan dengan saya. tetapi setelah saya mencerita kan keadaan rumah saya yang ada orang gaji(20 thn) dan pekebun, akhirnya dia mengalah.

pada hari pertama die datang rumah saya, saya menyuruh kak ida membuat air untuk fara. saya mengajak farra duduk di bilik saya. di bilik, kami berbincang tentang pelajaran matematik. setelah itu fara pulang kira-kira pukul 4.00 petang.

pada minggu berikutnya saya dipelawa pergi kerumahnya. saya tidak menolak kerana pada anggapan saya ini lah pelung nya untuk melihat mahkotanya. tetapi alangkah terperanjat melihat ibu dan bapa nye yang menanti kepulangan anak nya dan untuk memperkenalkan saya kepada kedua ayahnya.
fara ade juga mempelawa saya untuk berbincang dibiliknya tetapi di kerahkan oleh ayahnya untuk berbincang di ruang tamu sahaja. semenjak itu saya sering datang kerumahnya. hingga kenkadang sampai maghrib baru pulang ke rumah saya.

kira-kira 2 bulan kemudian saya mengajak farra pergi kerumah saya. farrah menuruti sahaja. setibanya saya dan fara dirumah saya seperti biasa menyuruh kak ida membuat airuntuk kami berdua. saya dan farra kemudian masuk kebilik untuk berbual. saya menyuruh farra duduk di kerusi. dan saya pula duduk di ranjang. saya nasihati fara agar duduk di ranjang kerna kursi itu hampir patah. tetapi farra menolak katanya "biar saja...orangpun reti nak imbangkan badan" . kami berbual dan berbual. gelak dan gelak. tanpa diduga kerusi yang diduduki oleh farra patah. saya dengan pantas menyahut badan farra. farra terdiam. dengan pantas menolak tangan saya yang ketika itu berada di bawah dadanya ( pertengahan antara perut dan tetknya). farrah terkaku dan ingin cepat meminta diri. 
dari saat itu saya jarang berjumpa dengan farra. mungkin farra marah kerana memegang nya tanpa kebenaran nya sendiri. sehinggan pada suatu hari saya memberanikan diri berjumpa dengan farra untuk mempelawa datang kerumah. mujurlah farra tidak marah lagi dengan kejadian kelmarin. tetapi dikata dia hendak pulang dahulu ingin tukar pakaian. 

pukul 2.00 ptg, farra datang kerumah saya dengan memakai blaus yang pendek sampai di atas lutut dengan baju yang singkat dan ketat yang boleh melihat pusatnya.

farra terus naik keatas dan masuk ke bilik ku. aku menyuruh nya duduk di birai ranjang. aku duduk di sampingnya sambil mataku melihat seluruh pelusuk tubuh farra. sambil aku melihat farra berdehem kepadaku. aku malu kerna adik ku yang udah naik dan terlihat oleh farra. "apa yang tertonjol tu?" kata farra. "inilah torpedo" "yeke..takpercayalah, takkan panjang sagt" "yebetul" dengan keberanian ku aku menunjukkan kepada farra. farrah terkaku melihatnya.

kemudian aku memberanikan diri memegang pehanya dan menyelak blausnya. farra menepis dengan kuat tetapi tepisannye dapat ku tahan. dengan keras aku terus membaringkan farra dan merentap pakaian nya. aku melihat coli dan seluar dalamnye yang bewana putih. terus aku melucutinya. farra dalam keadaan meronta. aku terus meramas-ramas buah dadanya dan mengucup bibirnya. aku dengar farrah meronta tapi apakan daya die lemas ladam pelukan kekasihnya. batangku yang sudah tegang ku masukkan dalam vaginanya. makdatuk sempitnya. aku hanir mengalah kerna sudah 5 minit aku cuba tapi tak berhasil.tanpa ku sedar adik ku yang kecil masuk kebilik. terus aku berhentikan pekerjaan ku sambil farra memegangku untuk melindungi dari terlihat oleh adiknya. aku terperanjat dengan keadan fara memeang tanganku. terus aku menyuruh farra paki balik kain nyee...

Back to posts
Comments:
[2018-01-06] Amin:

girl nk batang sye ni nomber fon 0164542093 sye

[2015-12-27] farrah:

Nk kew ?

[2015-07-11] abg kl:

hye....aweks2 atau janda2 area kl yang nak kepuasan wechat id bigbrotherxox

[2015-03-17] adi ganu:

Jom kite jumpa kite main..adi xkesah janda atau dara janji lubang kemut..jom ganu dan kuantan adi psti smpai 0145081639

[2015-01-20] Gambar Bugil:

Foto Memek Perawan Gadis Indo – koleksi foto cewek bugil paling mantap dan hot saat ini http://gambarbugil.info/foto-memek-perawan-gadis-indo/

[2014-07-29] Abg duda:

Nak rasa kekerasan batang,Berpengalaman,Tahan lama,Boleh add wechat I'd Amillestary /Wasap 0166138737

[2014-07-16] :

terune lg . . teringn nk di isap . . lai2 only gurl

[2014-07-04] nazz:

Add my wechat id bafuak36

[2014-05-21] tawil:

Nak add je 0196100020

[2014-04-26] Astarrfirullah:

Bodo...haha

[2014-03-07] E-0ne frezstYle:

Dh lama x j0lok puki awek...rasa nk maen mlam nie je...

[2014-02-25] jilat pussy:

hahaha!...cite mcm haram!.

[2014-02-24] abe mat:

kah, kah, pelir panjang kunun, nenek kau

[2014-01-20] ariel putrajaya:

lama kot x menjilat pussy.. sedap sedut airnyer... msj me k 010 2330285 - putrajaya

[2013-12-18] adep:

ade gul tgh gersang?jom knal...adep.25.klate.
013 523 5330...adeprazak.wechat..

[2013-12-15] haha xD:

ape ni?!! ko mrepek buat crita angan2 seks ko ke?? kahkahkah xD

[2013-12-10] john:

Kahkahkah

[2013-11-30] killer:

Bangsat. .macam darjah 6 punye karangan. .masuk tadika balik laa

[2013-11-29] kaki kongkek:

mcm puki citer...

[2013-10-04] no name:

entah ape2...!ending x smpai.......boring je bace,,,,


Post a comment




Cerita Lucah Melayu

sex ghairah puki awek mak cik cikgu kongkek konek sedapnya tetek besar dewasa panas buritku mengoncang cipap amoi cerita lucah melayu